fredag 15 januari 2021

Nya favvisar i badrumsskåpet

 Samarbete med Ida Warg Beauty





Idag tänkte jag bara kika in lite snabbt för att tipsa om ett par nya galet härliga produkter som jag testat och det vet jag ju att ni brukar gilla. 
Dessutom ska ni såklart få en exklusiv rabattkod om ni också vill prova!

Ange koden Sandblomman15 i kassan så får du 15% rabatt på ett köp!

Vad är nu detta då?
Jo, den första produkten är en helt underbar hårinpackning. Jag skulle önska att man kunde förmedla dofter via bloggen för då skulle ni känna hur gott denna doftar; karamell/fudge och vanilj....



Man skulle nästan vilja äta upp den!
Hårinpackningen hittar du här och i samma serie finns även schampo, balsam och serum.




Nästa produkt jag testat är en nyhet från Ida Warg Beauty och det är en duschgelé/mousse. Jag är lite besatt av duschmousse och har bara velat ha Rituals tidigare men detta var helt klart en ny favorit.



Duschgelén omvandlas till mousse när den kommer i kontakt med vatten och blir så där härligt mjuk och fluffig som lättvispad grädde....

Just denna doftar Aloe vera, gröna äpplen och persika. Så himla fräsch!
Finns även i andra dofter.




Glöm nu inte koden Sandblomman15 och den gäller alltså med 15% på ETT HELT KÖP!


Happy Friday bästa bloggläsare!
Kram M <3




Inga kommentarer: