tisdag 19 januari 2021

Min födelsedag och modetips

Samarbete med Bubbleroom



Höll på att skriva Hej nya vecka :-)
Det känns som det är måndag igen och det beror väl på att igår var det min födelsedag och den kändes inte alls som en vardag. Blev uppvaktad med champagnefrukost och paket på sängen av mannen. 

Sen tog vi en mysig promenad till vår favoritstrand och ser ni - det har faktiskt kommit snö även här på Österlen. Så ljust och vackert. Men idag regnar det bort, buhu....

På kvällen blev det skaldjur och ännu mer bubbel och det är ju något av det festligaste som finns.



Kände mig fin i min nya leoklänning. 
Du hittar klänningen här och med min kod BLOMMAN får du dessutom 10% rabatt på ett köp!

Jag tänkte visa en till nyhet och ett reakap:






Måste tipsa om att denna populära kappa är på kampanj nu och rabattkoden gäller även på rea!


Ha en fortsatt fin må.... tisdag!
Kram M 






Inga kommentarer: