onsdag 27 januari 2021

Mysig hörna i sovrummet och ny tavla

Inlägget innehåller annonslänkar



Jag har ändrat om lite i myshörnan i vårt sovrum. Flyttade ned ett litet bord så man har någonstans att ställa kaffekoppen när man sitter i gungan 🙂  Men framför allt ville jag visa den nya tavlan jag fått hem i samarbete med Posterlounge (rabattkod längre ned i inlägget).










Att jag älskar hav, sand och strand är väl knappast någon nyhet så motivet här älskar jag. Och i ett sovrum är det viktigt att omge sig med detaljer man verkligen gillar, det sägs främja kärlekslivet enligt läran om Feng Shui...



Jag valde att trycka upp denna på canvas samt en vacker träram som harmonierar så fint med hänggungan och övriga detaljer i rummet. 



Posterlounge har ett brett sortiment av målningar, illustrationer och fotografier från konstnärer från hela världen och det jag verkligen gillar är att alla bilder kan tryckas på olika material; poster, canvas, aluminium, galleritryck, pvc, glas eller självhäftande posters. De har också ett stort sortiment av ramar i olika varianter som byggs för hand i ramverkstaden. 



Har fått den stora glädjen att dela med mig av en finfin rabattkod till er också: SANDBLOMMAN15 ger er 15% på hela sortimentet av tavlor (ej presentkort) och gäller till den 8/2 2021.

Kram M 



Inga kommentarer: