måndag 17 augusti 2020

Njuta kvällar vid havet

Inlägget innehåller annonslänkar



Även om vardagen smyger sig på så fortsätter ju augusti att leverera makalöst vackert sommarväder! Nästan FÖR bra just nu faktiskt. Puh, så varmt det är...

Men kvällarna är underbara och då får man passa på att njuta. Det gör jag gärna genom att packa ryggsäcken med lite fika och cykla eller gå ner till havet. Känna det svalkande brisen och frihetskänslan det alltid ger att sitta där och blicka ut över det stora blå havet. Lyx att kunna välja mellan både klippor och sandstrand på vår lilla strand.



En sval klänning är min favorit dessa dagar och jag gillar vitt lite extra dessa heta dagar. Hittade denna jättetunna och svala klänning här och det är dessutom 30% rabatt nu. Jag tycker att en underklänning känns bra ihop under denna för den är som sagt väldigt tunn.


Vit klänning ihop med boots blir en toppenfin början-på-hösten-outfit också senare tycker jag.



Ryggsäcken är ny och av märket Gaston Luga. Både snygg och praktisk. Perfekt som jobbväska också då den har ett vadderat innerfack för datorn.

15Sandblomman ger er 15% rabatt på ryggsäckar från Gaston Luga!



Nu ska jag jobba undan här så jag kan gå ut lite i trädgården senare. Ikväll blir det bouleträff med grannarna så det blir skoj.

Ha en fin start på veckan!
Kram M <3


Inga kommentarer: