fredag 28 augusti 2020

Effekten av grönt till naturtoner

Inlägget innehåller annonslänkar


Fredag igen och en trött sådan. Jag vaknade kl 02 inatt och kunde inte somna om. Alltså hur jobbigt är det inte. Jag bara låg och vände och vred mig, började tänka en massa jobbiga tankar och sen var det stört omöjligt att få ro i kroppen. Nåja, tur att helgen lurar bakom hörnet och jag har inte alltför många måsten på programmet idag.

Vi gjorde en så god asiatisk färsrätt igår kväll så den får det bli till lunch och så något lätt till kvällen. Är sugen på moules mariniere. Vi får hoppas fiskbutiken har fina blåmusslor.


Jag fick den här fina påfågelfjädern i en bukett för ett tag sedan och nu när den buketten sjöng på sista versen så räddade jag fjädern och satte den i vasen här på loftet. 

Ser ni vilken effekt det blir av grönt när man har mycket naturtoner? Det behövs för att intrycket inte ska bli för tungt. Så mitt bästa tips om ni inreder med naturtoner - glöm inte det gröna! En växt, en bukett eller något grönt föremål som alla tillhör elementet TRÄ.




Kudde makramé verkar slutsåld men liknande finns här.

Glasskål Explicit Orrefors har jag köpt begagnad. Liknande glasskål i kristall finns här.


Japp nu blir det alltså alldeles strax den här godingen till lunch. Mums.

Ha en riktigt fin fredag!
Kram M <3




2 kommentarer:

Home2tiny sa...

Alltid lika mysig att kika in till dig här vännen och få tips. Stor kram och ha en härlig start på veckan. Tina

Marie sa...

Åh tack finaste du! Kram