onsdag 26 augusti 2020

Hudvård för torr hud

Inlägg i samarbete med L300 




Att må bra handlar för mig om att ta hand om mig både på utsidan och insidan. Göra det bästa av det jag fått och den kropp som bär mig genom livet. Träna, försöka äta sunt, ge mig tid, hitta balansen. Är på rätt väg efter tuffa år.

Hudvård är förstås också ett sådant sätt. Jag behöver bra produkter för min torra hud men de får inte kosta en halv förmögenhet. Känner du samma så kan jag varmt rekommendera L300 som finns att köpa HÄR och med koden nykund20 får du som ny kund 20% rabatt vid köp över 300 kr. Gäller t o m 2020-09-30. 



Min favorit är den här sköna mjukt löddrande rengöringsmoussen och det återfuktande ansiktsvattnet. Dessa tar bort orenheter och återfuktar huden. Man känner verkligen hur gott de gör för huden.



Efter att jag rengjort huden applicerar jag detta serum, duttar på den lätta ögoncremen och slutligen den sköna fuktcremen. Produkterna är oparfymerade, dermatologiskt testade och innehåller inte ingredienser av animaliskt ursprung.



Det var mitt lilla tips till er idag! Nu ska jag ut och se om jag hittar björnbär. Marmelad på gång.

Sköt om er!
Kram M <3


Inga kommentarer: