onsdag 30 oktober 2019

Tipsar om bästa Fars Dags-presenterna

Inlägg i samarbete med Getpersonal.se




Håller ni med mig om att veckorna bara springer iväg? Denna vecka går vi redan in i november! Det är hög tid att tänka på Fars Dag som ju i år inträffar söndagen den 10 november.

Min egen Pappi har både födelsedag och så är det Fars Dag på det nu i november så jag är mitt uppe i att försöka tänka ut och fixa finfina presenter.

Men vad ska man då ge sin kära pappa på Fars Dag? Och kanske behöver man även hjälpa barnen med ett litet paket till sin pappa? Det är nog fler än jag som funderar på detta just nu.

Man vill ju ge något lite extra. Något som visar att han är speciell och bästa pappan i hela världen.


Jag tycker att en personlig present är väldigt rolig att ge bort och därför har jag tagit fram ett par, som jag tycker, riktigt bra förslag på Fars Dags present. Här finns allt för alla typer av pappor; livsnjutaren, skogsmullen, modelejonet, hobby-kocken.... Vilken stil passar in på just din pappa?

Alla produkterna nedan kan man gravera för en alldeles speciell och unik present. Du väljer själv enkelt och smidigt text, storlek och teckensnitt och ser direkt hur det färdiga resultatet kommer att se ut.


Gillar pappa att ta sig en öl så är kanske de här fina ölglasen från Spiegelau kan vara något?
 Säljes i 2-pack och du väljer förstås själv om du vill gravera dem eller inte.



Visst skulle Fars-gubben bli fin i det här stilrena armbandet?



Hur har vi det med nycklarna? Har pappa stenkoll eller slarvar han bort cykelnyckeln och har noll koll på var nyckeln till förrådet är?  
En riktigt stilig nyckelring måste väl alla (ordningssamma) pappor bli glada för tycker jag.



Fickplunta till jägaren eller fiskaren kanske? Smart fastgjuten kork som inte går att tappa bort.



Snyggaste dosan till snusaren. 



Himla trevliga whisky-glas (dessa har vi själva här hemma). 
Säljes i 2-pack och du väljer själv om du vill gravera ett eller två glas.


Ja, det var ett litet smakprov - se fler produkter här.


Och vad som ligger i paketet till min Pappi är förstås en hemlighet!

Kram M ❤

Inga kommentarer: