torsdag 10 oktober 2019

Höstens snyggaste stickade klänningar

Inlägget innehåller annonslänkar







Ett av höstens mysigaste plagg måste ju ändå vara den stickade klänningen! Mjuk och varm och go passar den perfekt nu när det börjar bli lite kyligare.

Det jag gillar med stickade klänningar är att man kan dressa upp och ned dem beroende på vad man sätter till. Tjocka strumpor, kängor eller stövlar och kanske en kofta över och man har en perfekt vardagsklädsel som även är supermysig att gå omkring i hemma. Inget som sitter åt liksom....

Med tunnare strumpor och en klack och kanske en tunnare kofta eller kavaj över är man gåbortsfin på ett kick. Snyggt även att sätta till ett skärp i midjan.




Jag har fått så många komplimanger för den stickade klänningen jag har på bilderna ovan och som jag la ut på Instagram för ett tag sedan. Därför har jag satt samman ett kollage med mina stickade klänningsfavoriter. Alla plagg är direktlänkade.


Tänk er de raka modellerna med ett brett skärp i midjan, tjocka strumpor och stövlar! Ursnyggt.















Hoppas du också hittade en favorit!
Kram M ❤❤



Inga kommentarer: