fredag 14 december 2018

Tomtemor erbjuder suverän rabattkod på säng samt sängkläder

Inlägget innehåller annonslänkar




Fredag och idag ska granen kläs. Hurra. Bland det mysigaste jag vet faktiskt. Ska sätta på lite glögg och bästa spellistan med jullåtar på Spotify. Dessutom är det vitt på marken just nu. Det lär väl inte ligga länge för det är väldigt slaskigt men kisar man lite så tror jag nog man kan komma i riktig julstämning. Det gäller att maxa myset liksom medan man kan.

Men innan dess vill jag gärna visa er lite bilder från gästrummet.


Det är nämligen så himla mysigt där inne så jag nästan vill flytta in dit. Framför allt är sängen från Ester Beds helt fantastiskt skön. Ibland sover vi en natt eller två här inne. Det känns nästan som att man är på semester och bor på hotell. Är vi knäppa eller!?


Funderar ni på en ny säng så kan jag verkligen rekommendera Ester Beds. Förutom att den är väldigt snygg och har en otroligt skön sovkomfort så är priset mycket bra för en kvalitetssäng som denna.

Jag kan dessutom erbjuda er en rabattkod på 1000 kr på en dubbelsäng. 


Sängen kommer smidigt och snabbt hem till dörren i fem lätta paket och sen sätter man ihop den på 10 minuter (jag lovar, helt sant) utan att enda verktyg. Det är helt suveränt. 

Något som också är superbra är att sängen har ribbor i glasfiber som är färgkodade och så lägger man dem efter sovstil och vilken fasthet man önskar. 

Man får prova sängen i 100 nätter och det är fri frakt och fri retur. Sa jag att detta är helt otroligt bra!?

Koden ni ska använda för att få rabatten på 1000 kr är esterbedsm

Ho ho ho - en tidig julklapp från Tomtemor men erbjudandet gäller ända till mars så det är lugnt.



Och som om detta inte vore nog kan jag även erbjuda en extra rabattkod på 5% på sängkläder HÄR. Även redan nedsatta varor (upp till 50% sänkt pris) gäller här! Använd bara koden 385415 i kassan. Gäller till och med den 18/12 2018.

Men nu tar vi fredag och helg och granen ska kläs.
Kram M <3




Inga kommentarer: