söndag 9 december 2018

Designa din egen kalender

I samarbete med Min Kalender





Åh, idag har jag gjort något riktigt roligt kan ni tro. Är ni som jag, att ni trots den digitala tidsålder vi lever i, vill ha en gammeldags kalender att bläddra i. En sådan som man kan anteckna och skriva små meddelanden i? En sådan kalender som man bär med sig i väskan och har på skrivbordet och är en kär pryl man inte kan leva utan trots att man har en digital kalender i mobilen.

Visst! Det är väl ändå något speciellt med att skriva för hand. Sätta sig på måndagen och planera sin vecka och fylla i vad som är på tapeten och vad man behöver komma ihåg. Jag älskar det.


Vad är det nu jag gjort då? Jo, jag har med hjälp av Min Kalender designat min alldeles egna almanacka för 2019. Det är verkligen sååå kul och man får ju en helt unik och personlig kalender.


Steg för steg fyller man i utseendet på sin kalender. Väljer foto till framsidan, vilken text vill man ha, väljer vilken typ av inlaga man vill ha och bestämmer färg på fram och baksida, spiralen och gummibandet som håller ihop kalendern. 


Man kan också lägga till extra anteckningssidor, att-göra-listor, berömda citat, roliga historier, högtidsdagar, träningsschema med mera. Lätt som en plätt och, som sagt, superroligt!


Här har jag testat lite olika foton och så får vi se vad slutresultatet blir. Det finns även färdiga mallar om man inte vill ladda upp egna foton men det rekommenderar jag verkligen.


Självklart har jag fixat en rabattkod till er mina kära följare! Använd koden SANDBLOMMAN så får ni 10% rabatt på kalender fram till och med julafton den 24/12 2018. 

Leveranstiden är 2-3 veckor så vill ni ha ett exemplar innan jul så passa på att beställ NU!



Lycka till och låt kreativiteten sprudla!
Kram M <3



Inga kommentarer: