måndag 31 december 2018

Gott nytt år

De sista skälvande timmarna av 2018 blickar jag med ödmjukhet och tacksamhet tillbaka på året som gått. Det var lite av mitt år.

Jag fick snurr på företaget så TACK för alla inredningsuppdrag och TACK alla fantastiska samarbetspartners! Det var också året då en av mina drömmar gick i uppfyllelse då jag lanserade min Inredningsskola - så TACK alla ni som köpt den och hoppas den inspirerat till att inreda ert hem personligt och harmoniskt utan att det kostar massor!

Och tusen TACK alla ni underbara följare som peppar och fyller mig med glädje och skratt varje dag!  Utan er hade blogg och instagram inte varit någonting. Jag ser med tillförsikt och spänning fram emot 2019 och hoppas ni vill följa med mig in i på det nya året.


Här förbereder vi för fullt för en kväll här hemma tillsammans med goda vänner. Nyårsglasen, de där med kupa, är framtagna och rosetten på plats. Alltid. Och champagnen på kylning. Menyn håller jag hemlig ett litet tag till men lovar att lägga upp den och hela dukningen på det nya året.

Jag önskar er en magisk afton och ett gott nytt år! 
Kram M <3



Inga kommentarer: