fredag 8 juni 2018

Snyggaste spegeln

Inlägget innehåller adlinks








Spegel, spegel på väggen där.... Jag älskar speglar! Dels för att det finns så många snygga modeller som en fräck inredningsdetalj men också för att de verkligen kan lyfta och förstora ett rum.

Vi ville ha en stor helkropps-spegel till vårt "mellanrum" eller nya hallen men det var först när jag fick ögonen på Nordals nya modell Spirit med sin lite industriella framtoning som jag på ett ögonblick visste att DEN var den rätta. Beställde den redan i våras och leveranstiden var beräknad först till augusti så vi blev glatt överraskade när den var på väg redan nu.

Stor, tung och maffig med sin svarta järnram pryder den idag vår hall och blev helt perfekt mot de vita putsade väggarna och kalkstensgolvet. En riktig "statement" spegel.


Det var däremot inte så lätt att fotografera den och göra den rättvisa utan att man själv kom med i bild.... men ni får hålla till godo med mina försök och längst ner en tjusig produktbild.


Inköpsställe: Just ja vi vill såklart veta var denna skönhet finns och spegeln köpte vi alltså HÄR.







Fredag, solen strålar, tempen visar på 25 grader och snart ska jag bli intervjuad för ännu ett reportage. 


Ha en fin dag!
Kram M <3




This post contains adlinks from Adviral



Klocka / Parfym / Örhängen / Tom Ford / Dior / Chanel / Louis Vuitton, Marc Jacobs / In Vogue / Martiniglas / Coupeglas / Väska / Solglasögon / Lampfot

Inga kommentarer: