torsdag 21 juni 2018

Jag är med i ännu ett reportage

Inlägget innehåller adlinks







Nä men vad är det för en tidning som ligger där på vårt soffbord undrar ni!? Jo, det är senaste numret av Drömhem och Trädgård där jag visar upp mitt eget drömrum.


Kan ni gissa vilket det är? Eller i alla fall det rum som magasinet tycker är mitt drömrum och som de gjorde ett reportage kring. 

Jag är i alla fall jättestolt över att få vara med i ännu ett tidningsreportage. En bekräftelse på att många gillar min stil, mitt hem och min trädgård.


Japp, det är vår blåregnspergola, stora pergolan, som blev drömrummet. Det är verkligen jättemysigt att ligga där i solsängarna under bambutaket varma sommardagar eller med en filt en fin sommarkväll. Så ja, det är faktiskt ett riktigt drömrum!


Den uppmärksamme kanske noterar att det är en gammal bild då vi hade träförrådet i anslutning. Nu ser det ju ut så här med den murade väggen istället. Bilden är dock någon månad gammal så det är mycket grönare nu!


Vår stora terass fick också vara med i reportaget med drömrum. Även denna bild från förra sommaren kan man se om man tittar noga.


Nu till något helt annat. Det var många som blev tokförälskade i den stora spegeln vi köpte till hallen. Därför kan jag meddela att den nu finns till 20% rabatt igen. Du hittar spegeln HÄR. Finns även i guld. Jag bara älskar den.

Och inte nog med det. Juni-kampanjen ger 20% på de populäraste produkterna. KLICK.


Midsommar-afton imorgon. Har ni några planer? Vi ska ha en liten fest för goda vänner här så nu är det hög tid att börja förbereda!

Kram M <3


This post contains adlinks from Adviral



1. Här / 2. Här / 3. Här / 4. Här / 5. Här / 6. Här

Inga kommentarer: