torsdag 31 maj 2018

Casa Vik i Plaza och Leva Bo

Ännu en härlig försommardag! Knallblå himmel, strålande sol och en svalkande vind. Det blir en bra dag det här också. I eftermiddag ska jag köra till handelsträdgården och köpa lite nytt till krukorna där tulpanerna nu vissnat ner.

Idag tänkte jag vara lite stolt och visa upp två tidningar där jag och Casa Vik varit med de senaste veckorna. Jätteroligt tycker jag.


Förra sommaren var en fotograf och stylist här och gjorde inspirationsreportage till Plaza. Det blev omslag - väldigt skoj. Här ser man hur man kan förändra med textilier och detaljer. Deras tema var natur, rost, terracotta.... Själv kör jag på den blå-vita stilen men även natur och terracotta.


Reportaget är på flera dubbelsidor och här ser ni lite utdrag.


Jag har också varit med i Expressens bilaga Leva & Bo som veckans inspiratör och det är ju en stor ära när de mailar och vill att man ska vara med. 


Leva & Bo valde ut fyra bilder från mitt Instagram-flöde och det blev väldigt bra. Jag fick berätta lite hur jag inreder och det är ju alltid kul att få dela med sig av sina inredningstankar.




This post contains adlinks from Adviral



Skjorta / Sko / Halsband / Solglasögon / Väska / Klocka / Jeans

Inga kommentarer: