lördag 11 oktober 2014

Ny månad med Love Warriors

Jag är så otrolig glad i kalendern från Love Warriors som jag investerade i. Hannah Lemholts vackra bilder är verkligen en fröjd för ögat. Varje månad är det lika roligt att byta foto och sätta in i ramen som jag ställt på skänken i vardagsrummet. Det är ju alltid kul att förändra och det här är ju ett snabbt sätt att få till något nytt och snabbt.


Tänk att den här gamla skänken som jag var så trött på blev så fin när den blev målad vit och det är så mycket roligare att göra fina stilleben på den.

Tidningsstället är en annan favorit som rymmer många härliga magasin. Det är gammalt och affären där den är köpt finns tyvärr inte längre och jag har faktiskt inte sett något liknande heller. Konstigt, för jag tycker det är otroligt fint och smart.


Nu börjar det bli riktig höst här i paradiset och naturens färger skiftar i allt från mörkgrönt till gult, orange, rött och brunt. Utsikten på bilden nedan är från loftet/tv-rummet och där borta bakom träden skymtar havet.


Med detta önskar jag er en riktigt skön och avkopplande helg! 

Kram M 

Inga kommentarer: