onsdag 21 februari 2024

Kanonrabatt på ljudböcker

Samarbete med Storytel

 

Mys med ljudbok i öronen.

Gillar du också ljudböcker eller e-böcker? Då har jag ett riktigt bra erbjudande till dig just nu!

Både nya OCH gamla prenumeranter får nämligen 50% rabatt på en prenumeration i hela 3 månader. Detta betyder att du får endast 84,50 per månad kan lyssna i kategorin Premium med hela 100 timmars lyssning varje månad. Hur bra!?! 

(* gäller t.o.m. 3/3). Du avslutar enkelt ditt abonnemang när du vill.



Feelgood, deckare, fakta, barn, biografier mm mm - Storytel har över 1 miljon böcker! 

"Färskt vatten till blommorna" är den ljudbok jag lyssnar till just nu och nedan ser du några som jag lagt i min bokhylla för kommande lyssningar. Perfekt att man kan sätta notis på när böcker som ännu inte getts ut är tillgängliga 




Och du! Har du något riktigt bra boktips så tar jag tacksamt emot det!

Kram M


Inga kommentarer: