torsdag 23 december 2021

Tomteverkstad och underbar stickad klänning

Inlägget innehåller annonslänk 





Så blev det lille julafton och äntligen känns det som om julfriden börjar infinna sig och man kan koppla av 
en smula. Nu ber vi för att alla ska få vara friska och krya så att vi kan fira jul med familjen som planerat.

Igår hade vi tomteverkstad här hemma och slog in julklappar för glatta livet med julmusik och glögg som sällskap. Jag tycker det är himla mysigt att göra fina paket som läggs under granen efterhand.



Nu står mannen i köket och slår in lite julklappar till frugan. Har faktiskt ingen aning om vad han köpt till mig men jag har varit så snäll, så snäll. Själv sitter jag ute på kontoret i gårdshuset, äter hemgjorda julkolor och fixar med lite jobb. 

Undrar om det blir en vit eller grön jul i år? Snön som kom i tisdags håller som bäst på att töa bort men det ska visst komma ny snö framemot kvällen som sen ska övergå i regn som sen ska..... Det blir vad det blir men hoppas att det inte ska bli jobbiga vägar att ge sig ut på.



Jag fick massor av frågor om den här stickade klänningen när jag visade den på Instagram och visst är den fin. Underbart mjuk och fint med vintervitt nu tycker jag.

Är du ny kund så ange koden NEW21Q4 i kassan så får du 15% rabatt!

Den är ganska rymlig så väljer du mellan två storlekar så ta den mindre.



Klänningen finns i beige också. Så snygg! Jag är galet sugen på den med :-)
Finns även en kortare variant om man föredrar det.




Jag önskar dig en riktigt God Jul så hörs vi snart!

Kram M

Inga kommentarer: