fredag 22 oktober 2021

Stickad väst ett måste i höst

Inlägget innehåller annonslänkar




Ingen har väl missat att väst är det som gäller i höst!?
Från att ha ratat det förra säsongen älskar jag nu västen. Man är väl inte sämre än man kan ångra sig tänker jag... Hur som helst, så är det ett superskönt plagg speciellt om man är lite frusen som jag.

Västen går dessutom att variera i det oändliga beroende vad man sätter till.

Här har jag en lång väst i en stickad mjuk kvalitet med knappar fram som är en ny favorit.
Finns även i grått.




Jag har kombinerat med en höghalsad svart blus (gammal HM) och en vaxad byxa från Copenhagenluxe samt ett resårbälte jag köpte i en liten butik i Ängelholm.

Snyggt att kombinera med grova svarta kängor.



Så var det fredag igen och huset är nystädat, helgmaten inhandlad och fredagsbuketten fixad från trädgården. Bonusson med familj kommer hit om några timmar så nu blir det full fart i helgen.

Kram M


Inga kommentarer: