söndag 28 mars 2021

Hamnade precis i lyxgodishimlen

 



Saltlakrits med karamellchoklad och Himalaya-salt, lakrits med hallon och en nypa chili, lakrits med passionsfrukt, mandlar med havssalt och karamell, vingummi med jordgubb och vit choklad…. Ja men ni hör ju själva vilka himmelska smakkombinationer. Man svävar upp bland molnen i godishimlen när man smakar på dessa lyxiga godsaker med det passande namnet Heavenly.



I stolt samarbete med Heavenly by Schöttinger har jag fått prova några av deras produkter och jag kan ju lugnt säga att jag är inte besviken. OMG vilka smaker! Den ena godare än den andra.

Jag har fått den stora glädjen att dela med mig av en rabattkod om du också vill hamna i lyxgodishimlen: EASTER21 ger dig hela 50% rabatt under påskkampanjen som varar till och med den 4/4 2021.

Heavenly By Schöttinger är ett familjeägt gourmetföretag och produkterna innehåller endast råvaror av högsta kvalitet. Konfekten är baserad på mandel, lakrits, marsipan och vingummi - perfekt när man vill sätta lite guldkant på tillvaron.



Passa på att bunkra upp lite lyxigt godis inför påsken och glöm inte att det är halva priset med min rabattkod! Det vill ni inte missa - det kan jag lova!

Kram M 


Inga kommentarer: