måndag 22 mars 2021

Våriga klänningar och en söt blus

Inlägget innehåller annonslänkar



Hej måndag, ny vecka och snart i slutet av mars. 
Idag skiner solen och vinden var riktigt ljummen på min powerwalk. Så härligt med alla snödroppar, krokus, scilla och vintergäck som lyser upp rabatterna på min väg ner genom vår lilla by till stranden.

Jag vill helst stuva in vinterkläderna långt in i garderoben nu och idag tänkte jag bjuda på lite vårinspiration från Bubbleroom och erbjuda en rabattkod till er: BLOMMAN ger er 10% rabatt på ett helt köp hos Bubbleroom (även rea). 

Här visar jag några av mina favoriter och direktlänkar till alla plagg.



Så himla söt omlottblus i en fin dimgrön nyans med små blommor.
Det här mönstret finns också i en helt bedårande klänning.



Älskar långa mysiga klänningar. 
Lite boho-stil på den här klänningen i ett mjukt skönt material.



Kommer bli en favorit i sommar men redan nu med en kofta över. Perfekt!





Långärmad omlottklänning är smickrande för figuren. 
Lite stretching och skön i en fin dimblå nyans. Dessutom skrynkelfri!!



Omlottklänning med puffärm i en fin grön nyans med små vita blommor.

Klänning är ett så bra plagg tycker jag. Man kan klä upp och ner stilen med hjälp av skor och accessoarer. Själv gillar jag att sätta sneakers till lite romantiska klänningar, det blir en skön kontrast.

Gillar man inte just klänning så har Bubbleroom tusentals andra plagg - passa på att uppdatera vårgarderoben med min rabattkod!

Kram M 



Inga kommentarer: