tisdag 9 mars 2021

Gult är fint

Inlägget innehåller annonslänkar






Gult är f..... Fantastiskt fint nu på våren!
I alla fall i form av en vas fylld med blommande kvistar av forsythia. Och solen som strömmar in genom alla fönster i vårt hus såklart. Så himla härligt. 

Jag är en riktig vädertant, haha. Blir på sååå mycket bättre humör när solen skiner.



Nästan overkligt blå himmel där utanför. Vi fotade ett samarbete nere på stranden och det var helt magiskt vackert med havet och himlen och sanden. Det såg nästan ut som man var på en mycket exotisk plats.







Efter att dagens jobb är avklarat blir det en powerwalk igen. Mitt mål är ju att göra någon form av fysisk aktivitet varje dag och jag måste säga att det går så bra! Jag är jättestolt över mig själv och att jag nästan lyckats med mitt mål varenda dag i flera månader nu. Belöningen är att jag mår så mycket bättre, känner mig starkare och friskare än på länge.

Kram M 


Inga kommentarer: