torsdag 15 augusti 2019

Finaste inredningsdetaljerna med 20% rabatt

Inlägget innehåller annonslänkar




Hej torsdag och en glad bloggerska som för första gången sprang hela löprundan imorse. I sommar tog jag ju upp löpningen igen och kondisen var verkligen sååå dålig. Kom igång genom att springa en låt, gå en låt, springa en, gå en osv. Det har successivt gått bättre och bättre och målet var ju att kunna springa hela sträckan (ja det är inte ett marathon precis utan 3,2 km...) men det är en del backar som jag kämpar mig uppför. Och idag kunde jag äntligen konstatera att jag faktiskt orkade hela vägen. Vilken skön känsla!

Jag springer på morgonen ett par gånger i veckan och det är så skönt att ha det gjort även om det är riktigt jobbigt ibland att sätta på sig träningskläderna när man nästan precis vaknat.

Men nu blir det lite jobb och ikväll är vi bjudna på burgar-kalas hos grannarna vilket jag ser mycket fram emot.

Idag vill jag tipsa er om en kampanj hos Jotex. Just nu* kan du nämligen shoppa alla deras fina inredningsdetaljer med 20% rabatt. Det finns så himla mycket snygga detaljer; krukor, vaser, ljusstakar, dekorationsföremål, förvaring, osv.

Observera: Du behöver ingen rabattkod utan rabatten registreras direkt när du kommer till kassan!

* kampanjen gäller till och med 18/8 2019.

Bjuder på lite inspiration med direktlänkar:



Så läcker att hänga ensam eller i grupp på olika höjder. 32 cm.























Ja, detta var bara en liten del av allt du kan pryda ditt hem nu med till 20% rabatt så kika in hos Jotex och hitta dina egna favoriter!

Kram M ❤

This post contains adlinks from Adviral



1. / 2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7.

Inga kommentarer: