onsdag 21 augusti 2019

Nätbaserad inredningskonsultation och tips på stilleben med personlig touch

Inlägget innehåller annonslänkar




Hello bloggisar mitt i veckan!

Mitt bästa inredningstips idag är att blanda personliga ting med nytt och design för en egen stil. För handen på hjärtat - hur kul är det egentligen när alla hem ser likadana ut?

Några detaljer på skänken i vårt vardagsrum; Designlampa från Flos, en svart stenskulptur inköpt i Sydafrika, en liten bronsgudinna från mitt besök i Indien, poster, klassisk kristallkaraff och glasspegelbricka, en designvas Pallo Junior och en liten rund vas från Cooee.


Hittar du förresten de fem elementen i detta stilleben (jord, vatten, trä, eld och metall). För bästa harmoni ska du nämligen ha med alla dessa element och även jobba med kontraster (högt och lågt, ljust och mörkt, rufft och blankt osv).

Nu kör jag igång med mina nätbaserade inredningskonsultationer igen. Det spelar alltså ingen roll var du bor! Behöver du en inredares öga för att få till rummet? Ofta behövs inte mer än 1-2 timmars vägledning. Vad kan du göra för att få till en mer ombonad känsla? Flytta om? Tips på vad du kan köpa nytt... Hör av dig så berättar jag mer.


Min träningsresa mot ett sundare liv fortsätter. Försöker löpträna så ofta jag bara kan och idag klappar jag mig på axeln lite extra efter snabbaste rundan hittills. Så skönt att springa på morgonen nu när luften är hög och klar. Senare i höst blir det mer gymträning men just nu blir det mest löpning och så situps och stretch efteråt.

Väldigt ofixad bild men jag måste tipsa om världens skönaste träningskläder från Stronger. Har aldrig haft så sköna träningskläder och jag tvättar och tvättar och de håller sig lika fina! Det finns så många olika snygga kombinationer, mönstrat eller enfärgat. Långa och korta ben och ärmar.

Såg att de byxor jag har på bilden är på rea hos Stronger nu!

Nu blir det en paus och kaffe i trädgården innan jag fortsätter jobba här. Ska testa en ny pastarätt ikväll och den kommer såklart upp recept om det blir gott.


Önskar er en skön lille-lördag!
Kram M ❤





1. Leopardmönstrade biker shorts HÄR /
2. Blommigt HÄR /
3. Klassiskt svarta HÄR /
4. Grönt är skönt HÄR


Inga kommentarer: