måndag 1 september 2014

Hej september - dags att ändra om lite på skänken igen

Ny månad. September. Höstmånad. För första gången, tror jag faktiskt om jag ska vara ärlig, känns det ordet inte negativt laddat. Jag ser fram emot hösten i år. Jag älskar mitt liv just nu. Har mer energi än på mycket länge. Det är så roligt med utbildningen. Så kul att sätta tänderna i nya projekt och utmaningar. Tror det är det som ger mig det där lilla extra bränslet. Tänk att jag vågade satsa på det här. Och min fantastiska man som stöttar mig och tror på mig.

Ny månad innebär ju också lite omflyttning på skänken som ni vet! Det har liksom blivit en grej det där. När en ny månad tar vid så flyttar vi om lite. Känns bra. Ytterligare en fantastisk bild av Hannah Lemholt från Love Warriors kalender får ta plats i tavelramen. Lyckodjur från Louise Interiör. Good karma :-) Trähand från Hay där jag lägger snäckhänget från Love Warriors. Och så mina smutsrosa rosor som är heeeelt famntastiska fortfarande. 

Redan vid åtta blir det snabbt mörkt nu. Tänder upp lite ljus, tittar ut övr trädgården där det skymmer. Fortfarande är det en sådan härlig färgprakt. Spottarna lyser upp vårt valnötsträd. Jag är så tacksam för allt detta. Mitt liv, mitt lilla casa, min trädgård.





Inga kommentarer: