tisdag 14 september 2021

Ta in hösten i inredningen

Inlägget innehåller annonslänkar och rabattkod




Varsamt tar jag in sensommaren och den annalkande höstens varmare toner i inredningen. Som synes matchar jag även outfiten med min inredning, vilken slump... :-)

Mitt bästa tips för att få till den rätta känslan inför en ny årstid är att addera tre inredningsdetaljer som andas just en ny säsong.



Här har jag hängt upp två nya tavlor från bästa Posterlounge som jag tycker har den där rätta höstkänslan med sina varma brända kulörer. 

Den översta tavlan heter "Venus på Café" och den understa "Just the Three of Us".

Det jag gillar så mycket med Posterlounge är att man kan få motiven upptryckta på en rad olika material. Själv är jag väldigt förtjust i canvas och jag valde även till en träram som ger tavlorna ett fint djup.

Föredrar man ett annat material än canvas kan man istället välja akrylglas, galleritryck, PVC, trä, aluminium eller högkvalitativa posters och även de handgjorda ramarna finns i olika material och färger.

Självklart har jag fixat en rabattkod åt er också: SANDBLOMMAN15 ger 15% på hela sortimentet hos Posterlounge till och med den 26/9 2021.



Som sagt, tre inredningsdetaljer som andas säsong så är man i hamn. Den brända färgskalan hittar vi även i kuddfodralen, ljuslyktorna och blommorna.


Kram M


Inga kommentarer: