onsdag 15 september 2021

Galet bra rabatt på hudvård till er

 Reklam för Swiss Clinic med tokbra rabattkod



Nu mina kära följare har jag världens bästa tips till er! Detta får ni inte missa om ni gillar hudvård. Ett unikt tillfälle att klicka hem några utvalda favoriter hos bästa Swiss Clinic till HALVA PRISET!!

Jag har använt mig av Swiss Clinics hudvård i flera år och jag är så himla nöjd med dem. 



Har flera favoriter som jag visat tidigare här; dagcreme, serum, ansiktsmasker, rengöringsgelé och ögoncreme för att nämna några.



Den här duon kan jag varmt rekommendera för daglig hudvård; 
Underbar rengöringsgelé som enkelt avlägsnar alla typer av smink och orenheter utan att kompromissa med hudens fuktbalans
Lättabsorberad dagcreme som återfuktar på djupet, ger huden lyster, jämnar ut fina linjer och verkar uppstramande. 

Det här är alltså ett speciellt VIP-erbjudande så klicka här och ange sedan koden SANDBLOMMAN50 i kassan så får ni hela 50% rabatt. Passa på säger jag bara. Erbjudandet gäller till och med den 23/9 2021.



Ikväll ska jag passa på att lägga en ansiktsmask. Detoxifying Grey Clay Sheet Mask är en effektiv lermask i sheetmask-format som ger lyster, rengör på djupet samt reducerar synlighet av förstorade porer utan att kompromissa med hudens fuktbalans. Huden lämnas återfuktad, strålande och mjuk på bara 20 minuter.

Så skön! Läge att testa denna nu när det är halva priset.

Kram M






Inga kommentarer: