onsdag 8 september 2021

Ljuvliga hudvårdsprodukter

Inlägget innehåller annonslänk



När jag var ung tog jag inte alls hand om min hy. Solade för mycket och utan solskydd, tvättade ansiktet med tvål och vatten och gav aldrig huden återfuktande cremer eller ens något som var anpassat till just min hudtyp.... 

Det är tur att man blir klokare med åren med något i alla fall! Nu försöker jag vara så snäll jag kan mot huden och använder bra produkter som passar min hud. Alltid solfaktor och jag solar i princip aldrig ansiktet längre. Ungdomens lättja och åldrandets linjer kan jag inte göra mycket åt idag men jag märker ju stor skillnad när jag på senare år använder rätt skönhetsprodukter.



Jag älskar att testa ny produkter. Att smörja och dutta och klappa in är liksom lite terapeutiskt, tycker du inte? Nu har jag fått prova på ett fantastiskt start-kit från Dafna Skincare - Dafna Essentials Calm and Glow - ett varumärke som baseras på ayurvedisk läkekonst.



Boxen innehåller bland annat Recovery Cleanser som är en lyxig ansiktsrengöring, Revival Beauty Mask med bio-aktivt kol (magisk!) och Serenity Oil som är en lugnande olja som lindrar och vårdar huden. Underbara produkter tillsammans eller var för sig som lämnar huden silkeslen som en barnrumpa.



Ange koden SANDBLOMMAN15 i kassan så får du 15% rabatt på hela köpet hos Swedish Beauty Factory som har massor av underbara skönhetsprodukter! Erbjudandet gäller tom 30/9 20121.



Är inte i ett härligt flow med träning så ska jobba undan så jag hinner med en powerwalk längs med havet i det helt ljuvliga sensommarvädret som parkerat sig här på Österlen! 

Hörs snart igen!


Inga kommentarer: