fredag 11 december 2020

Smycka entrén till jul och kampanj på min kappa




Välkommen hem till oss!
Ja, trots att det inte är läge att bjuda hem gäster så vill man ju ända göra lite julfint vid entrén. Inte minst för att kunna njuta av det själv när man går in och ut genom dörren.

Så här står jag i min nya fina kappa som är ett riktigt fynd. Den är nämligen nedsatt 30% och med min kod BLOMMAN får ni YTTERLIGARE 10%. Hur bra?!? 



En dörrkrans är ett måste till jul. Jag köpte själva kransen av gran och lingonris färdig. Tid är pengar..... även om det är mysigt att pyssla med sådant finns inte tiden just nu. Ja, hur som helst, så fäste jag bara några kottar och små vita bär, de fina små skridskorna jag köpt på en julmarknad för en massa år sedan och knöt ett snöre att hänga upp den med.



Sen plockade jag fram mina gamla konståkningsskridskor som en kul vinterprydnad. 
La även några röda äpplen i järnurnan och vips blev den julig den med.



Träden med belysning ställde jag ner i stora plastkrukor. Svepte säckväv om och knöt ett snöre runtom.
Jag la i några tunga stenar så de inte ska välta när det blåser... och dekorerade med vitmossa och några röda äpplen.



Så mysigt när de lyser när det blir mörkt. Får se om jag kan få till den bild på det lite senare.



Jag tycker det är så mysigt att tända en lykta utanför dörren också.
Nu önskar jag er en toppenfin fredag och var rädda om er!

Kram M <3


Inga kommentarer: