måndag 7 december 2020

Den perfekta mattan i sovrummet

Inlägget innehåller annonslänk



Myyyyset i sovrummet just nu. Hade jag kunnat skulle jag spenderat all min tid där nu, haha.
Granen, den mjuka färgskalan, små fina detaljer och som pricken över i:et - den nya mattan.

Jag har letat efter en matta som skulle binda ihop inredningen i rummet. Ville ha en ullmatta (älskar naturmaterial i sovrummet) och i en kulör som måste matcha med både överkastet, golvet och de vita väggarna. Det har inte varit lätt kan jag säga. 



Men det var värt väntan för nu är den här. DEN PERFEKTA MATTAN.
I helt rätt nyans och med en struktur som små bubblor som är urskönt för trötta fötter.



Kulören på denna heter Camel men den finns i flera andra fina kulörer.

Kan verkligen rekommendera er att kika in hos Kilands Mattor om ni är ute efter en ny matta. De har mattor för alla smaker och plånböcker.



Att placera en matta under sängen ger en ombonad känsla och håller ihop inredningen. 

Placera gärna mattan under cirka 2/3 av sängen om den är tillräckligt stor för det och beroende på hur stort sovrummet är så låt den gärna sticka ut en bra bit på vardera sida av sängen så att man har något mjukt att sätta ner fötterna på.

Om jag är nöjd? Jaaaaa!!
Kram M <3



Inga kommentarer: