måndag 30 november 2020

Julpyntar i trädgården





Trädgården måste ju också få lite kärlek till advent.
En söt liten gran med en ljusslinga i och en fin krans så har man kommit långt.

Jag satte ner den lilla granen i en gammal plastkruka som jag fyllt med jord. Sen svepte jag in den i säckväv och knöt ett fint band runtom. Satte i en batteridriven ljusslinga också så kan man flytta runt den utan att vara beroende av eluttag.



Och på tal om ljusslingor. Även trädet på terassen skulle ju få den obligatoriska ljusslingan. Någon råkade snubbla över den vi hade förra året så den pajade och jag var iväg och köpte en ny. Lång som tusan så att trädet verkligen skulle bli riktigt fint i år. Ja men jisses sicket jobb innan den var uppe. Det trasslade och blev ett stort ormbo och grenarna stacks och det var svinkallt. Och så vidare. Men till slut var den äntligen uppe och wow så fint blev blev. Tack och lov. Tror den får stanna där för evigt nu....



Påminner om att det är sista chansen att få 20% rabatt på deras Outdoor kollektioner med koden SANDBLOMMAN20

Vill ni ser hur jag pyntat inne också? Klart ni vill!
Håll utkik.

Kram M <3


Inga kommentarer: