onsdag 4 november 2020

Hej från mitt hemmakontor och en dagens

Inlägget innehåller annonslänkar





Här sitter jag just nu. På mitt lilla kontor i gårdshuset. Tacksam att jag kan har ett jobb jag älskar och att jag kan jobba hemifrån i den allt mer oroliga tid vi lever i. Jag har skapat en liten myshörna med en fåtölj, mjuk kudde och fuskpälspläd och ett litet bord där jag kan ta en paus och dricka en kopp kaffe. Bläddra i ett inredningsmagasin eller bara sitta och filosofera lite.




Det lilla brickbordet är gammalt.



Så här ser jag ut idag. Nya supersköna och stretchiga jeans från Mos Mosh köpta hos Märkesbutiken Österlen. Vill ju köpa dem på nätet så hittar du jeansen här.

Den fina smockblusen hittar du här. Gå gärna upp i storlek då den är liten!
Jag har den även i svart - så användbar.



Gillar jeans med snygga detaljer och Mos Mosh är verkligen bra på det. 
Här en närbild på detaljerna runt fickan.

Nu blir det mer jobb här och sen tror jag att jag ska åka och köpa mig en höststjärna som jag stod och fingrade på i blomsteraffären häromdagen :-)

Kram M <3


Inga kommentarer: