torsdag 12 april 2018

Terassliv för en dag och lite fina rabattkoder

Inlägget innehåller adlinks







Det var väl en vår att gå till värlshistorien som seg i år?!? Tror aldrig jag längtat så mycket efter ljumma vårvindar och utomhusliv som i år faktiskt och det beror väl just på att våren är så sen. Inte en pensée har planterats än och krukorna gapar tomma. Jag måste ta tag i det men när det är så där kallt och blåsigt vill jag bara sitta inomhus och tjura...

EN härlig dag hade vi ändå i början på veckan och då passade vi på att tvätta trädgårdsmöbler och ta ner dynor och kuddar.


Vilken energi man får när solen strålar och man kan sänka ner axlarna från öronen. Terassliv är ju bara det bästa som finns. Fåglarna kvittrade och jag hörde till och med humlesurr. Klippte ner vissna kryddor i odlingsbäddarna och fick se små nyckelpigor titta fram.


Jag vet att ni var många som gillade de nya kuddarna jag köpt till den murade soffan och till solsängarna. Därför tipsar jag  om att ni fram till och med den 15/4 får 10'% på ett helt köp HÄR. Ange koden Hsuperweek10 i kassan så dras rabatten av!


Klicka här för att komma direkt till Emma von Brömmsens fina fågelkudde Paradis.


Klicka här för att komma direkt till de fina kuddarna med fjädrar. Just nu köp 4 - betala för 3!


Sen bara måste jag tipsa om att ni också fram till 15/4 har hela 30% rabatt på runda speglar från House Doctor HÄR. Ange koden kzri29mt i kassan! De är sååå fina.

Ha en fin dag mina vänner. Nu ska jag klicka hem lite blommor från Odla.nu. Där hittar man nämligen 20% på ett HELT köp med koden Superweek. Woop woop - hej trädgårdstid!



Kram M <3



Inga kommentarer: