onsdag 21 februari 2018

Älskar du vackra muggar - kika här!

Inlägget innehåller adlinks till Cervera





Imorse vaknade vi upp till att det snöade igen. Stora vita flingor som sakta singlade ner. Även om jag nästan inget hellre önskar än vår och värme just nu måste jag tillstå att det var rätt vackert. Det är ju så sällan det snöar rakt ner i Skåne!

Här hemma är det sjukstuga. Mannen har drabbats av någon sorts influensa och jag känner mig galet trött och ruggig... En sådan dag man bara vill sitta i soffan och dricka te med honung och ha tända ljus mitt på dagen.

Är ni som jag som älskar muggar av olika slag? Då kan jag tipsa om att just nu (fram till 25/2) får ni 20% på alla muggar HÄR.

Nedan har jag listat några av mina favoriter. Vilken är din?




1. Swedish Grace - Rörstrand

2. Elsa Beskow Tant Gredelin - DesignHouse Stockholm

3. Kobolt Filippa K - Rörstrand

4. Mon Amie - Rörstrand

5. Blue Italian - Spode

6. Rua Nova - Bordallo

7. Ros - Kerstin Tillberg

8. Magic Fjäder - Table Top Stories



Inga kommentarer: