måndag 28 december 2020

I min julbubbla



Hallå, hallå ny vecka. Nyårsvecka! Jag är mer än redo att avsluta det här året och blicka framåt mot ljusare tider på alla sätt och vis. Det blir en annorlunda nyårsafton för oss som för många andra. Bara mannen och jag men jag är säker på att det blir hur mysigt som helst ändå. Vi firade faktiskt vår allra första nyårsafton på tu man hand för 15 år sedan. Visserligen bland andra människor på Hotel Skansen Spa men ändå.

Så hoppas jag innerligt att nästa år ska vi kunna fira med våra vänner igen.



Många har redan kastat ut julen men här stannar den absolut kvar ett tag till. Jag är inte alls trött på julgranen eller all fin belysning i vårt casa. Så vi lever kvar i julbubblan och njuter av allt det fina runt omkring oss. Kanske byter jag ut lite av det röda till nyår men vi får se.



Idag är det tvättdag och jag inväntar en leverans som är en del av ett kul projekt och samarbete jag har framför mig i tv/mys/gäst-rummet. Vädret lämnar en hel del att önska. Regn och blåst är inte min kopp te om man säger så. Det blir nog ingen prommis idag heller men kanske ett styrkepass inne. Ja, så får det nog bli. Det var ett tag sedan jag tränade faktiskt så känner mig redo innan man såsar till sig för mycket.

Tänkte kika lite om man kan göra något fynd på mellandagsrean också. På nätet såklart.

Newport Home har ju mycket fint för den som älskar inredning och snyggt porslin och glas.
Bubbleroom har mega-rea på alla kläder.

Har redan spanat in en pyjamas på rea hos Cubus.
Sist men inte minst är jag sugen på en ny kaffekokare vi sett på Bagaren och Kocken.

Kram M <3


Inga kommentarer: