tisdag 8 september 2020

Dags för stickade tröjor

Ena dagen sommar, nästa höst. Inte lätt att veta vad man ska ha på sig. Men det är bara att inse att hösten smyger sig på mer och mer och det är dags att inventera garderoben och plocka fram höstkläderna.

Jag gillar höstmodet. Mysiga stickade tröjor är något av det bästa jag vet. Men de måste vara mjuka och gosiga och får absolut inte stickas eller klia.

Jag hittade en superfin tröja hos bästa Märkesbutiken Österlen i Simrishamn. Den är från Isay och i den där perfekta beige nyansen jag gillar så mycket. Så snyggt med knapparna i sidorna också.


Det stod helt klart Marie på den tröjan. Kände direkt att det är en sådan tröja som jag kommer att använda jättemycket. Snygg både till byxor och kjol.



Nya kunder får 10% rabatt med koden NEWWEB.


I handen min favoritdahlia Café Au Lait. Så magnifik! Den kommer jag absolut odla igen nästa år. Den har verkligen levererat i sommar och det är fortfarande massor av nya knoppar.


Nu ska jag strax iväg och fixa lite rekvisita till ett uppdrag. Jättekul!
Ha en fin tisdag vänner!


Kram M <3



Inga kommentarer: