onsdag 16 augusti 2017

Augusti-trädgård

Hej på er mina bästa följare! Hur har ni det? Har ni börjat jobba än eller njuter ni fortfarande av semester och ledighet?

Det var ett tag sedan jag bloggade senast och jag får väl skylla på att ledighet, besök, sol, lathet, roligheter, inredningsreportage mm mm kommit emellan. Jag har haft det bra helt enkelt. Så bra att jag lagt datorer och blogg åt sidan för en stund. Men instagram har jag hunnit med för er som följer mig där som sandblomman_interior.

Det har varit lugnt på jobbfronten för min del under juni och juli, bara några enstaka uppdrag, men nu drar det igång lite mer och den här veckan har jag satt igång med två nya projekt. Det känns roligt att "gå iväg till kontoret" igen och nu ska det bli lite mer ordning på torpet med både det ena och det andra här ;-)

Än är ju sommaren förhoppningsvis långt ifrån över. Augusti brukar ju vara riktigt bra och jag gillar verkligen den månaden och även september. Trädgården har mått bra av att det inte varit alltför varmt och torrt och det prunkar överallt, i både krukor och rabatter. Häckar är klippt, både höga och låga, och det känns som vi kommit ikapp med det mesta i trädgården just nu.

Tänkte visa lite bilder på hur trädgården ser ut just nu med blommande höstanemoner, himmelsspira, höstflox, rosor som blommar om, citronträd, vinrankor osv. Visst är det fint!?











Inga kommentarer: