onsdag 31 augusti 2016

På soffbordet just nu

Hej hej!

Även om vi njuter sensommarvärme så kan man ju inte blunda för att kvällarna blir mörkare och mörkare. Och det går så snabbt nu....

På soffbordet just nu syns en liiiiten antydan till att hösten smyger sig på. Vackra hortensia-blommor i min Klong-vas inplockade från trädgården. Lyckades övervintra en hortensia som stod i en korg i orangeriet under vintern och nu blommar den så fint. Ljuslyktor från Iittala i lite höstig färg och så den helt underbara fotogenlampan från Karlskrona Lampfabrik som finns hos Oakway Interior.

Ni har väl inte missat att jag just nu har en tävling på Instagram där du kan vinna just en sådan lampa! Följ mig som sandblomman_interior så hittar du tävlingsreglerna i mitt flöde. Den 1 september drar jag en lycklig vinnare.




Inga kommentarer: