söndag 28 augusti 2016

Ny sängkappa och 20% rabatt på ett helt köp hos Ellos

Hej sköna söndag!

Jag har länge letat efter en snygg sängkappa som skulle passa vår säng. Det är en Carpe Diem Continentalsäng så sängkappan måste vara minst 50 cm hög vilket inte är det lättaste. när det gäller sängkappor tydligen. Dessutom ville jag ha en stilren och helt vit kappa. Och sängen är så bred.... 210 cm....

Men så hittade jag äntligen en så fin sängkappa från Himla. Tungt vackert fall, precis som jag ville ha, och helt rätt vit färg. Tyvärr fanns den inte i rätt mått (verkar hur svårt som helst det där) men jag löste det genom att köpa 2 st 120 cm bred och så fick de ligga lite omlott och resultatet blev superbra!

Jag köpte sängkappan hos Ellos som har så otroligt mycket fint och en himla massa kanonbra varumärken.

Och nu kommer det bästa! Om ni klickar på bilden nedan med Ellos och anger koden 345416 så får ni 20% rabatt på ett helt köp hos Ellos. Hur bra!?!

Erbjudanden gäller till och med 2016-08-29 så skynda och fynda! (Gäller ej prissänkta varor, varor märkta med "Kampanjpris" "gästdesigner" eller "designed by". Erbjudandet gäller inte Odd Molly, Odd Molly home och UGG).



Här ser ni den nya sängkappan på plats. Den ger ett så ombonat och fint intryck åt hela rummet. Älskar't.





Inga kommentarer: