måndag 14 december 2015

Frostnupet

Idag vaknade vi till frost. Och sol! Vilken enorm skillnad några minusgrader och lite sol gör för humöret och vinterkänslan. Allt blev så mycket vackrare ute i trädgården när det tråkiga bruna plötsligt fick ett skimrande vitt täcke över sig!

Jag hoppade i jacka och mössa och med kameran i högsta hugg knäppte jag några bilder på trädgården i Casa Vik. Man vet ju inte när en sådan vacker förmiddag kommer tillbaka igen. Men det vackra vintervädret höll i sig och efter lunch tog mannen och jag en underbar promenad nere vid havet. Ingen vind utan bara härligt, soligt vinterväder. Me like :-)

Med detta önskar jag er en fin start på veckan! Tio dagar kvar till julafton.... Ikväll ska de första paketen slås in och så är det hög tid att ta itu med julkorten. I år har jag gjort riktigt fina julkort (om jag får säga det själv) som jag snickrat ihop med foton och beställt på nätet.







Inga kommentarer: