fredag 26 november 2021

Stjärnor och ljusstakar på plats




Fredag mina vänner!
Och adventshelg - hur mysigt!?!

Stjärnor och ljusstakar har kommit på plats och lite lagom med pynt.
Jag pyntar inte jättemycket men just stjärnor och ljusstakar är ju det bästa tycker jag. Och blommor och ljus förstås samt några små juldetaljer jag tänkte visa senare.
 


Julen här i år går mycket i de toner vi redan har; beige, brunt, vitt med gröna inslag. Håller man sig någorlunda till den färgskala man redan har så blir det mer harmoni och smälter in tycker jag.

Huset är hyfsat städat också, känns skönt.



Nåja, jag sa hyfsat.... Fönstren har inte hunnits med...



Men det blir mörkt så fort ändå så det gör inte så mycket intalar jag mig.
De vackra Snöblommorna får stå för uppmärksamheten.

Såg att Snöblomman finns på rea här nu (449:- istället för 799:-)



I det enkla bor det vackra.
En enkel grankrans med ett vackert sidenband på väggstumpen mellan terassdörrarna.

Nu ska jag fixa en liten grupp med hyacinter och ljusstakarna med levande ljus.

Sen tar vi kväll och på menyn står råbiff med massa gottigt i.

Happy Friday!
Kram M


Inga kommentarer: