tisdag 20 april 2021

Ny gosig pläd i mjukaste chenillegarn

 I samarbete med Siexa




Tisdag. Det är intensiva dagar nu. Solen skiner från en klarblå himmel och jag hoppas kunna hinna med en stund ute och njuta lite av det vackra vädret. Greja lite i trädgården och så.

Annars ser jag fram emot kvällen. Tisdag är min favorit TV-kväll med både Karl-Fredrik och Trädgårdstider. Riktiga feelgood-program och så mycket inspiration.

Ser fram emot att tillbringa några timmar i soffan på loftet och mysa in mig in min nya gosiga pläd från Siexa. Pläden är i ett lyxigt grovstickat chenille-garn och den är helt underbart mjuk att svepa in sig i.



Att pläden dessutom är en snygg inredningsdetalj gör ju inte saken sämre.
Och det bästa - jag har fått en rabattkod att dela med mig av till er: SANDBLOMMAN10 ger er 10% på hela sortimentet hos Siexa. Där hittar man även det tyngdtäcke som fått mig att sova bättre och även det fluffiga pampasgräset ni ser på bilden ovan.



Självklart får pläden följa med mig ner till den andra soffan också. Den passade ju lika bra där och så blir den perfekt att ta med sig ut på terassen under kyliga kvällar. Sånt gillar jag - att man kan använda saker på flera ställen.



Här ser ni en närbild på den grovstickade strukturen. Så himla snyggt!


Ha en fin dag och var rädda om er!
Kram M








Inga kommentarer: