onsdag 14 april 2021

Sötaste sommarklänningen

 Inlägget innehåller annonslänkar



Hej soliga onsdag och redan mitt-i-veckan!
Åh, det behövde vi nu - en riktigt solig dag. Nu tror jag nektarinens första små rosa blommor slår ut och tulpanerna och narcisserna i mina krukor/zinkhinkar kommer blomma för fullt. Är så spänd på att få se hur resultatet och färgerna blir.

Jag visade denna bilden på Instagram och visade upp ett superbra ekologiskt tvättmedel från Ekolist och kan passa på att fronta det här också och ni får 20% rabatt på alla rengöringsprodukter om ni anger koden MARIE20. De har sååå bra ekologiska rengöringsprodukter (älskar för övrigt deras glasputs - bästa).

Men det drösade in frågor om klänningen och visst är den helt underbar!?



Som en ljusblå sommardröm med små vita prästkragar och klädda knappar hela vägen. Den är fodrad, har en lång puffärm och är figursydd. Jag bara älskar den.



Jag har storlek S i min.


Nu jobba vidare så man kan ut i solen sedan!
Kram M


Inga kommentarer: