tisdag 26 september 2017

Påminner om min rabattkod på Daniel Wellington klockor

* I samarbete med Daniel Wellington *



Nu kan man nog inte blunda för att det är höst längre även om jag försökt länge nu. Det börjar mörkna allt tidigare och morgnarna är riktigt kyliga.

Nä, dags att börja hänga undan sommarkläderna och rota fram lite höstkläder. Varma tröjor, koftor, boots... Vad hade jag på mig förra säsongen egentligen? Kanske dags att uppdatera garderoben lite.

Något som jag säkert vet ska hänga med i höst är min nya klocka från Daniel Wellington. Den här modellen heter Petite Classic Ashfield och är supersnygg till höstens mode. Matt-svart mesh-armband och svart urtavla med detaljer i roséguld känns helt rätt i höst.


Vill påminna er om att med min kod MARIESANDBLOM får ni 15% rabatt på alla klockor hos Daniel Wellington (fri frakt världen över). Och gillar ni inte denna modell finns det massor av andra. 

Inga kommentarer: