fredag 29 april 2022

Bästa silverschampot och andra hårtips

Detta inlägg är en annons för Lyko och innehåller annonslänkar




När jag var en liten flicka fick jag höra av vuxna personer i min närhet att jag hade så tunt hopplöst hår. Det där satte sig som en tagg och när jag blev äldre blev jag extremt noga med att sköta och vårda mitt hår och använda mig av bra produkter som passar mitt hår. Jag ville inte höra de där tråkiga orden igen…

Idag vill jag tipsa om Hjärtligt - ett hårvårdsmärke som står för grön-, allergi- och miljövänlig salongsvård med ekologisk rapsolja från Österlen (bara en sån sak). Dessutom är det kampanj på dessa produkter nu så passa på om du vill prova! Har länkat alla tips nedan.



Jag har provat flera av produkterna genom åren och idag vill jag lyfta fram deras Schampo och Balsam samt den grymma hårmasken.

Har du blont hår som gärna drar åt det gula hållet kan jag varmt rekommendera deras Silver Schampo och Silver Balsam. Jag gör ljusa slingor i mitt hår och för att hålla tonen fräsch använder jag dessa produkter som är fantastiska på att både rengöra och hålla kvar det uppljusade samt dämpa ner det som gärna drar åt gult.



HS (Högsensitivt) Schampo och Balsam passar alla hårtyper och är speciellt bra för hårbottenproblem då schampot vårdar och balanserar. Inga onödiga tillsatser eller hormonstörande ämnen. Jag själv växlar mellan dessa och silverprodukterna.

Hårmasken är en lyxig och djupverkande fuktboost som doftar gräddkola. Magisk! Den vårdar och ger verkligen glans och lyster åt håret. Ju längre den stiter i desto bättre. 



Som sagt jag älskar dessa produkter och jag är inte ensam - Hjärtligt är väldigt omtyckta och lovordade av frisörer och har fått många utmärkelser vilket jag verkligen kan förstå! 

Har du testat?

Kram M


Inga kommentarer: