fredag 8 oktober 2021

Matcha inredningen och det perfekta nagellacket i höst



Fredag och jag matchar min inredning :-)

Den här bilden är dock inte tagen idag utan för någon dag sedan när jag tog mitt eftermiddagskaffe i häng-gungan som vi har i ett hörn av vårt sovrum. 



Jag är verkligen så dålig på att ta sådana här små micropauser och att bara låta tankarna flyga fritt men ibland så händer det..... Ska verkligen försöka bli bättre på just en sak i taget och inte "passa på" att svara på mail eller något annat när jag ska ta en paus.

Min leokjol, stickade tröja och brodyrblusen under kommer från Copenhagenluxe om någon undrar.
En riktig favorit-outfit nu i höst.



Men nu sitter jag i mjukiskläder på mitt kontor i gårdshuset. Hur skönt ibland!?
Ikväll blir det äntligen middag med tjejgänget igen efter nästan två års uppehåll pga pandemin.
Så det blir att köra tvärs över Skåne till Falsterbo ikväll.

Köpte mig ett nytt nagellack i en perfekt brun/rost nyans som passar jättebra nu i höst.
Detta är en nyhet från Essie som torkar på bara 1 minut - hurra på den!





Det pågår målning av vardagsrum/kök för fullt här hemma men idag tar jag en paus.
Hoppas kunna visa ett resultat nästa vecka!

Happy Friday!
Kram M


Inga kommentarer: