söndag 3 oktober 2021

Höstens snyggaste klänning och vårt sovrum



Igår var vi på teater! På mysiga vackra Ystad Teater och såg "Från Broadway till Duvemåla".
Wow vilken fantastisk föreställning med så bra musik. Gåshud.

Åh, att få klä upp sig lite igen, dutta parfym bakom örat och sitta i en teatersalong med andra människor. Sådant som förr togs för en självklarhet men nu med en ny ödmjukhet och tacksamhet.

Klänningen jag har på mig kommer från Copenhagenluxe i Malmö (skicka DM på instagram om du är intresserad) och mina coola kängor kommer från Ellos.



Bjuder på lite pics från vårt sovrum idag. Ett rum som vi skapade då vi byggde till huset för 5 år sedan. 
När man får göra alla materialval från början blir det ofta så himla bra och jag är lika nöjd med rummet idag som jag var när vi var klara den där gången för snart ett halvt decennium sedan.



Det vitmålade trätaket med sina mörka bjälkar.



Och vår älskade walkincloset med mörka glasdörrar. 
Dörrarna kommer från Elfa.



Oväntade vinklar och det spetsiga fönstret är detaljer jag bara älskar med detta rum



Och så dörren (till vänster i bild) som leder ut till den lilla kalkstensterassen.

Överkast Paolo från Linum
Påslakan Navystories
Säng och gavel Carpe Diem Beds
Sängbord och byråer Snö från Asplund Collection


Inga kommentarer: