måndag 21 juni 2021

Fin sommarduk

Inlägget innehåller annonslänkar



Som ni nog vet så älskar jag att duka fint och extra roligt är det ju att duka utomhus nu på sommaren. Det fantastiska vädret vi haft den senaste tiden gör ju att man knappt är inomhus och alla måltider man kan äter vi i trädgården i våra olika "rum".

En fin sommarduk på bordet gör så mycket tycker jag. Den enklaste måltid blir genast både lite godare och festligare och så får man den där känslan av sommar och ledighet.

Jag beställde ytterligare en fin sommarduk från LaLiving. Ni kanske minns att jag visade den här beige duken med ett William Morris-inspirerat mönster. Jag bara älskar den och alla som sett den tycker den är så himla fin. 

Duken finns i fler färgställningar och eftersom det är himla bra att ha mer än en (det händer ju att det spills) eller så vill man byta då och då och jag blev så förtjust i den duvblå nyansen så det blev ytterligare en beställning. Så så himla fin!



Här dukade jag upp med den nya duken. En liten sommarfika på terassen är ju alltid rätt.
Jag har även fixat en rabattkod åt er hos LaLiving som har så mycket fint inom inredning och textilier.
Ange koden SANDBLOMMAN10 i kassan så får ni 10% rabatt på ett köp!

Ser ni den fina lyktan på bordet. Den är av märket Ernst och så himla fin med ett värmeljus i. 





Nu har mina dahlior börjat blomma och jag tänkte visa er mer i ett separat inlägg. Det blir så fint att sätta en dahlia i en liten vas. Antingen ensam eller i en liten grupp. Småvaser kan man inte få för många av och dessa fina hittade jag på Åhléns. Kan inte se att de finns online dock.

Kram M


Inga kommentarer: