torsdag 3 juni 2021

Supersmart och snygg batteridriven lampa

 Samarbete med Belysningsdesign (innehåller rabattkod)




Vädret just nu - hurra på det! Soligt, varmt och bara helt underbart. Det tillsammans med hur naturen fullkomligt exploderar i grönska just nu gör att jag blir helt lyckorusig. Jag vill bara vara ute hela tiden (önska kan man ju alltid) men det som är så härligt är ju att kvällarna är långa och ljusa.

Och på tal om att sitta ute på kvällarna så måste jag visa er en supersöt och smart batteridriven liten lampa. Humble heter den och man laddar den enkelt med USB-kabel.



Så himla smart och praktiskt att man kan flytta den med sig överallt. Det är verkligen ett mysigt ljus i den också med tre olika ljuslägen; Candle, Ambient och Work. 

En full laddning ger hela 95 timmars ljus. 



Här har jag flyttat den lilla lampan med in i orangeriet och ljusläget är på Candle. Hur mysigt?!?
Jag valde matt borstat guld men den finns även i silver och i mörk titan. Supersnygga båda två.



Sen finns den här modellen som också är SÅ snygg. Vill ha...

Jag tror ni är sugna på en rabattkod också? Självklart har jag fixat det till er.
Ange koden SANDBLOMMAN10 i kassan så får ni 10% rabatt och det gäller hela sortimentet på Belysningsdesign.


Kram M




Inga kommentarer: