onsdag 2 juni 2021

Påslakan med hotellkänsla

Samarbete med Fritz Magnus (innehåller rabattkod)







Hotellkänsla fast hemma i Casa Vik :-)

Nu när vi inte reser försöker vi ändå hitta tillfällen att ordna lite mysiga stunder så ofta vi kan och skapa nya minnen. Vi fortsätter att njuta av livets goda i vår egen lilla bubbla.

Det behöver inte vara så avancerat men något som ändå känns som det där lilla extra. Som att unna sig frukost på sängen. Dra sig länge insvept i lyxiga och svala lakan med den där speciella hotellkänslan utan några måsten som pockar på. Göra upp planer för dagen och ta en extra kopp kaffe.



Jag tycker inte det är så lätt att hitta just sådana påslakan men så kom jag i kontakt med Fritz Magnus som tillverkar just lakan med hotellkänsla för privatpersoner.

Detta vackra bäddset i mjukaste satin heter "Soul" och ger precis den där känslan av kvalitet som man känner igen från de fina hotellen! Kanske är vi nu på Mauritius, i Paris eller i Sydafrika... 
Dream on, dream on...




Fritz Magnus levererar sedan många år exklusiva hotell- och restaurangtextilier med högsta kvalitet och stilren design. Företaget har nu tagit sina bästa hotellprodukter och ändrat design så att de passar bättre i det privata hemmet och voilá - här har vi "The Hotel Collection.

Jag har även fått den stora glädjen att dela med mig av en rabattkod till er så att ni också ska kunna prova på att sova som på ett lyxigt hotell fast hemma! 
Ange koden Marie15 i kassan hos Fritz Magnus så får ni 15% rabatt (gäller t.om. 206/ 20121).



Ge mig en kaffe till tack :-) Det får bli en favorit i repris på detta till helgen tror jag bestämt.


Kram M



Inga kommentarer: