onsdag 5 maj 2021

Sötaste silverringen och andra vackra smycken

Samarbete med Efva Attling


Hej regniga och blåsiga onsdag! Det känns nästan som hösten kommit på besök och vi tände till och med en brasa till frukost då det var riktigt kyligt i huset. Jag försöker intala mig att regnet är sååå bra för växterna nu och att det förhoppningsvis kommer sol och värme nästa vecka som prognosen utlovat.

Bjuder på bilder från en solig dag som gör mig varm i hjärtat.

Ända sedan jag fick mitt första halsband designat av Efva Attling för sådär en 15 år sedan har jag varit ett stort fan av dessa smycken. Jag har önskat mig armband, örhängen och halsband vid högtidsdagar och har lyckan att ha en hel liten samling nu.

Jag har dock inte haft någon ring tidigare och såklart föll denna blomsterälskande kvinna direkt när jag såg ringen "Violet" dekorerad med en utsökt blomma. Visst passar den som handen i handsken?


Om du vill köpa något från Efva Attlings fantastiska kollektioner så har jag en rabattkod till er: SANDBLOMMAN ger dig 20% rabatt på Efva Attling silversmycken (undantag For a good case, vigsel- och förlovningsringar i silver eller Högdalens sortiment).



Koden är giltig fram till 31/5. Du kanske vill unna dig själv ett nytt smycke eller passa på att köpa en uppskattad present till någon speciell. Det är ju snart Morsdag och kanske student, konfirmation eller bröllop trots rådande tider? På bilden har jag även halsband "Twosome" och armband "Astra Fall" och armband "Carpe Diem" från Efva Attling.



Ha en fin dag och vara rädda om er!

Kram M


Inga kommentarer: